İstanbul’un TEM Otoyolu’nun Ücretli Olacağı İddiası: Hükümetten Yeni Para Alma Yöntemi
CHP Genel Başkan Yardımcısı Deniz Yavuzyılmaz, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, İstanbul'da kamu mülkiyetinde bulunan TEM Otoyolu’nun (O-2 No’lu İstanbul 2. Çevre Yolu) 25 yıllığına özelleştirilerek paralı hale getirileceğini ileri sürdü. Yavuzyılmaz, bu durumu "seçim öncesi toplu para tahsilat planı" olarak nitelendirdi. Yavuzyılmaz’ın paylaştığı bilgilere göre, "Tüm İstanbullulara ve İstanbul'dan geçen yolculara duyurulur! Çok yakında, TEM Otoyolu artık ücretsiz olmayacak, ücretli hale gelecek! Fatih Sultan Mehmet Köprüsü üzerinden geçen O-2 No’lu İstanbul 2. Çevre Yolu'nun 25 yıl süreyle özelleştirilmesi planlandığını tespit ettik." dedi. Yavuzyılmaz, özelleştirme sonrası otoyolda uygulanacak geçiş ücretlerini de sıraladı: - Mahmutbey Batı-Mahmutbey Doğu: 9 TL - Mahmutbey…