Mesut Özarslan AKP’ye çabuk uyum sağladı: Erdoğan’dan önce İstanbul pislik içindeydi
CHP’den Keçiören Belediye Başkanı seçilen Mesut Özarslan, uzun bir süre partisiz kalmasının ardından bugün AKP’ye geçti. AKP Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda Özarslan’a AKP rozetini Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı. Tören sonrasında Erdoğan’a teşekkür paylaşımı yapan Özarslan, ardından AKP Keçiören İlçe Başkanlığını ziyaret etti. “ERDOĞAN’DAN ÖNCE İSTANBUL PİSLİK İÇİNDEYDİ” Burada yaptığı konuşmada siyasetin tek başına yürünecek bir yol olmadığının altını çizen Özarslan, “Mevzubahis 1 milyon nüfuslu Ankara’nın kalbi Keçiören olduğunda bu yükü omuzlamak ancak çelik gibi burada bulunduğumuz teşkilatlarla mümkündür ve öyle de olacaktır. Biz Keçiören’imize hizmet ederken teşkilatımızın gücünü, duasını ve alın terini alarak hep birlikte,…